eerste dagen Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan Bart en Bart - WaarBenJij.nu eerste dagen Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan Bart en Bart - WaarBenJij.nu

eerste dagen Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Jan Bart en Bart

09 September 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

hallo hier zijn we dan weer met een Blog,
na vorig week donderdag en vrijdag heel wat in het vliegtuig gezeten te hebben zijn we dan eindelijk op plaats van bestemming; Nieuw Zeeland.
we zijn dus donderdagmiddag om 17;05 plaatselijke tijd gaan vliegen via Taiwan/Taupe, Australia/Brisbane, Nieuw-zeeland/Auckland, en kwamen plaatselijke tijd vrijdagavond rond 18;00 aan.
We dachten dat er iemand voor ons klaar zou staan, maar dit bleek helaas niet het geval te zijn.
dus hebben we daar zelf een taxi geregeld naar het Hostel waar we dus de eerste dagen verblijven.
nu zijn we alweer aan het einde gekomen van de periode in het hostel.
Auckland zelf is een mooie stad , maar wel erg groot.
we moeten toegeven toch wel wat last van een jetleg te hebben helaas..
we kunnen slecht slapen s'nachts terwijl je overdag nog wel eens erg moe kan zijn, maar ach hopen dat dat snel over gaat :-)
Auckland zelf is niet erg spannend, het is redelijk te vergelijken met Amsterdam, we hopen zo snel mogelijk een Camper geregeld te hebben en door te trekken het binnenland in!
daar zien we erg naar uit, het feit dat je zelf je routes bepaald.
vandaag is dan de dag om hierop uit te trekken.
we zullen Jullie dan zo spoedig mogelijk berichten indien onze auto er dan is! (foto's plaatsen we dan hierbij)
voor degene die het niet wisten , we zitten hier +10 uur vooruit.
en het weer is overdag rond de 16,17 graden en in de nacht kan het goed afkoelen naar een graad of 8.
kind regards,
Jan Bart & Bart

• 09 September 2013 - 05:28

Letty:

Goedemorgen.vanuit nederland.hier nu 05.19 uur.. Wat leuk om weer een verslag van jullie avontuur te lezen. Het is nie alleen nieuwschierigheid.maar toch stiekem denk je hoe zal het zijn daar met die gasten. Maar zo gelezen te hebben moet het lukken daar.. Nou geniet er nog maar van..en hier kijken we uit naar het volgende verslag. ..grtjs letty...

• 09 September 2013 - 20:19

Tineke De Vin:

Ha Jan Bart en Bart, leuk om jullie via je blog te kunnen volgen! Een fijne tijd met jullie camper en een goede reis hart groet uit Krimpen

• 10 September 2013 - 14:21

Walhout:

Wat een tijd inderdaad nog in dat vliegtuig joh.
    Maar goed, ondertussen benne jullie al lekker aan het touren.
    Met jullie mooie bussie!
    Geniet.. enn we willen foto's zien luitjes!

Jan Bart en Bart

Hallo, Wij zijn Bart Bremmer en Jan Bart Huurman. wij zijn bezig met een Wereldreis , 5,5 maand Nieuw Zeeland, 1 week Brisbane 2 weken Sydney met kerst 2013 en ten slotte 10 weken Azië. succes met de reisverhalen we hopen om de 2, 3 weken het bij te werken. kind regards, Jan Bart & Bart.

Actief sinds 11 Juli 2013
Totaal aantal bezoekers 20395