eerste dagen bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Bart en Bart - WaarBenJij.nu eerste dagen bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Bart en Bart - WaarBenJij.nu

eerste dagen bangkok

Door: Jan Bart en Bart

Blijf op de hoogte en volg Jan Bart en Bart

04 September 2013 | Thailand, Bangkok

hallo,
hier even een berichtje van ons uit het verre en warme Bangkok.
maandag middag de thuisfront en vrienden uitgezwaaid op Schiphol,
dat zijn mindere dingen ( even slikken)
moet zeggen we missen Jullie wel een beetje ;)
nouja na 11 uur gevlogen te hebben komen we dus aan in Bangkok.
eenmaal door de douane staat er een vriendelijke man met een bordje omhoog die luidt alsvolgt; Bremmer en Huurman.
hup wij met de taxi naar het hostel,
waar we wel schrokken waar we terrecht kwamen...
het hostel zelf is geen *** waard..
maar we overleven het wel gelukkig!
nou spullen neergegooid en uiteraard helemaal brak niet geslapen was het plaatselijke tijd 07;30 bij aankomst hostel.
de dag is begonnen terwijl het in nederland nog nacht was (hier nu 5 uur vooruit).
wij de stad in en verkennen maar terwijl de straten worden schoongemaakt van het nachtleven.
vervolgens een tuk tuk ingestapt en hebben we een 2 uur durende tocht door de stad gereden en diverse tempels bezocht.
de kosten ; 25 Bath oftewel 60 euro cent...
vervolgens storten we helemaal in rond het middag uur,
even 2 uur geslapen en we waren weer bij!
toen zijn we lekker op zn hollands gaan eten bij de MCDONALD..
vervolgens op een terras gestrand waar we veel mensen hebben ontmoet, enkele nederlanders en gekke engelsen die bij ons aan de tafel kwamen zitten, erg gezellig dus!
en zo werd het al snel laat..
vanmorgen lang en goed geslapen!
nou eeeehhh wij genieten, morgen vliegen we naar... Nieuw Zeeland!
waar we vrijdagavond aankomen.
Groetjes en liefs Bart en Jan Bart

• 04 September 2013 - 12:38

Rita:

Superleuk bericht! We zijn weer helemaal op de hoogte! Als jullie dat hotel al erg vinden moet het wel heel vreselijk zijn...medelijden! Geniet maar van deze bijzondere ervaringen en we wachten op de volgende berichten

• 04 September 2013 - 12:52

Johan En Marijke Leune:

Beste Bart en Bart-Jan,.

Heel fijn dat we d.m.v. jullie verslag op de hoogte gehouden worden van jullie reis. We leven met jullie mee.
    Hartelijke groeten uit een (ook) warm Woerden. ongeveer 27 graden.
    Johan en Marijke Leune

• 04 September 2013 - 14:42

Lenneke:

Jullie beleven nu al heel wat! Leuk, zo'n uitgebreid verslag. Zetten jullie er ook foto's op of kan dat niet? Goede reis weer verder!

• 04 September 2013 - 17:46

Marjolijn:

Leuk om te lezen!! Fijn dat jullie ons al missen ;) Ik ben erg benieuwd wat jullie deze reis allemaal gaan beleven. Ja, Bart je zult heus niet zo verwend worden als thuis :P
    Geniet ervan!!

• 04 September 2013 - 19:48

Rmeuldijk:

Ja dat is effe afzien, op naar nz goede vlucht.

• 05 September 2013 - 08:52

Eveline:

Leuk zeg! Ben benieuwd! Op naar de volgende vlucht en NieuwZeeland! :-)

Geniet ervan en heel veel plezier daar!

• 06 September 2013 - 15:11

Elsa:

Klinkt goed. Vooral dat hostel.. Ach, het kan dan nu alleen maar beter worden.. Toch.. ? :p
    Geniet ervan in Nieuw-Zeeland jongens! Het avontuur is nu echt begonnen.. :)

• 07 September 2013 - 19:54

Annemarie Boerefijn:

Leuk, om jullie gebeurtenissen te volgen!
    Wens jullie een goede tijd toe!

• 16 September 2013 - 19:58

Tineke De Vin:

Ha Jan-.bart, gaat het nog een beetje in je eentje?, gelukkig komt Bart morgen alweer naar newzeeland, en kunnen jullie verder reizen, sterkte en een goede reis, we blijven jullie volgen, groetjes uit krimpen

• 17 September 2013 - 02:28

Jan Bart En Bart :

goedemorgen,
    ja ik vermaak me wel prima hoor heb gelukkig diverse vrienden uit de hele wereld hier,
    ga veel met 2 duitsers om , dat gaat prima!
    en ja over 2 dagen is Bart er weer, kunnen we de reis hervatten!
    dankjulliewel. groetjes uit Nieuw Zeeland.